gezond ontbijt 8x kwark

Een gezond ontbijt met kwark op verschillende manieren

Ontbijten is mega belangrijk. Een gezond ontbijt geeft je energie voor een lange (werk)dag die komen gaat en zet je lichaam weer aan het werk. Mijn all time favorite ontbijt is een bakje kwark. Ik eet het elke dag, zo lekker vind ik het. Toch vind ik het wel belangrijk om te blijven variëren en daarom vandaag:  kwark met verschillende, maar overheerlijke toppings!

1. Kwark met huisgemaakte granola, aardbeien, granaatappel pitjes en crispy protein.
Schermafbeelding 2014-09-20 om 08.51.12

2. kwark met havermout, spelt crunch, sesamzaad, pompoempitten en homemade jam.
Schermafbeelding 2014-09-20 om 08.37.50

3. kwark met spelt crunch, chiazaad en een nectarine.
Schermafbeelding 2014-09-20 om 08.38.17

4. kwark met huisgemaakte granola, ananas en granaatappelpitjes.
Schermafbeelding 2014-09-20 om 08.39.09

5. kwark met havermout, ananas, pistache noten, amandel en crispy protein.
Schermafbeelding 2014-09-20 om 08.40.46

6. kwark met lijnzaad, chiazaad, frambozen, mango en quinoa pops.
Schermafbeelding 2014-09-20 om 08.46.44

7. kwark met havermout, spelt crunch, aardbeien, pistache noten en crispy protein.
Gezond ontbijt: kwark met aardbeien en pistache noten

Als jij net zo fan bent van kwark als ik, dan kun je met deze varianten vast nog wel even vooruit qua ideeën!

Welke variant lijkt jouw het lekkerst?

5 reacties op “Een gezond ontbijt met kwark op verschillende manieren